Dåligt

Det är dåligt med uppdatering här nuförtiden, jag hinner inte med mig.

Just nu sitter jag på jobbet, stället där man aldrig slutar förvånas.

På hemma plan rullar saker på. Jag ser fram emot sommaren, det gjorde jag inte riktigt tidigare. Vi har fått två nya "familje medlemar" som är stört sköna. 2 barn som bor hos oss emellan åt och det fungerar bra :)

Theo kliver stadigt in i trots kris, han demonstrerar med sur mun, armarna i kors och stampar i golvet samtidigt som han säger med skrovlig röst: "jag vill inte!". Eller den skönaste repliken av alla när han ska försöka undvika någon han inte vill, "men mamma, vänta här, kommer snart, jag måste gå och tänka lite" haha Han lär sig nya saker hela tiden och ska vara med överallt :) jag saknar honom när jag inte är med honom och när jag är med honom är det stundvis påfrestande, kanske har jag mitt jobb att tacka för mitt tålamod. :)

Snart är det Midsommar och jag längtar. Goda vänner kommer på besök och jag är laddad. Hela veckan är fullspäckad men vi får se hur saker och ting tar sin väg.

Just den här helgen känns det extra jobbigt att inte vara hemma. Släkt från Gävle kommer på besök och med sig har dom Theos absolut första kärlek, Felicia :) dom två skrattar alltid tillsammans. Hade varit kul att hänga med dom. Men jag ska ut med ett härligt gäng och paddla å campa om vädret tillåter så jag klagar inte.

Saknar mina killar hemma.

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0