Bra dag!

 
 
Idag har vi gjort en massa olika skoj. Vi åkte till min pappa och sen hämtade vi min farmor för att åka vidare mot ett mysigt lunchställe där vi blev bjudna på lunch. 
 
 
 
 
Vi åkte till Norra berget för att gå på cirkus, lekte länge i lekparken och Cirkusen var kalas rolig. Perfekt för någon i Theos ålder. Och till och med jag och pappa skratta så det blev en hit!   
 
Vädret blev kasst på eftermiddagen. Vi hämtade kidsen som hänger med oss ibland och åkte hem för att måla :) Jag tror alla mår bra av lite kreativ tid och nu är hela vår källare en stor målar verkstad. Ungarna målade varsin byrå och jag gav mig i kast med pannkakskiosken som stått och väntat sen i vintras ;) 
 
Nu ska jag natta T och sen packa. Imorgon åker jag på jobb. 5 dygn. Sen ledig. En mini semester. Vi blir solokvist, Johan ska till GBG. 
 
Är inte riktigt bundis med blogg.se nya funktioner. Jobbar på det ;)
 
Ha det fint! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0