Snett och skevt.

Det gick åt pipan.
 
Idag har vi hunnit med massa skoj. Loppis i Viksjö, Traktormuseéum, Ikea :)
Var över till grannen en sväng som visade hennes sy ateljé, fy bubblan var avundsjuk jag blev. Hon kan verkligen verkligen sy och har alla möjliga tyger och maskiner.. Blev så lyrisk att jag gick direkt hem, slet fram syrrans maskin och massa gamla kläder och försökte mig på att göra ett "lapp" täcke. I fyra timmar höll jag på (!) å ja, det gick åt pipan. Men det känns som att det inte spelar någon roll för jag fick iaf vara lite kreativ. Det är ju roligt ;) Kanske kan jag göra nått annat av dom snea, skreva och knasiga tygbitarna.. Vi får se.
 
 
Johan och Theo har lagt sig. Dom snarkar på bra.
 
Imorgon ska jag på en visning i stan. Vid hamnen. Med pappa.. spännande, efter det ska vi köpa biljetter till helgen och sen käka mjukglass.
 
Nu smyger sig tröttheten på och jag ska pussa på trollet innan John Blund kommer på besök,
 
Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0