Myrr..


Avslutar med ett lite positivare inlägg :) Vi har haft en super eftermiddag.




Kylen pryds av den vackraste killen i världen.




Ett av Theos loppisfynd denna sommar :)




Jag vädrar in till vårt sovrum och utanför bränner jag på myggljus för att få sova ifred.


När svärfar är här blomstrar rabatterna Haha



Den fina orkidén som jag fick av Johan har åter fått liv.





Medans Johan lagade middag gick jag lös på Ts rum. Rensade varenda låda och städade i alla utrymmen och kanter. Nu åker allt trasigt på tippen kan jag lova. Theo hjälpte otåligt till.. :P





Mästerkocken gjorde det igen. Underbart god mat. Köttfärsfyllda paprikor.





Har haft oväntat besök bland min post den senaste tiden. Myrr har kommit att bli en god vän till mig. Dö myror Dö!


Theo sover som en stock och jag slappar i soffan efter att ha tänt ljus i hela huset.
 
Det regnar ute, ganska mysigt att lyssna på smattret utifrån.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0