Måndag.

Det är måndag. Johan är på jobbet. Det ser ut om satan själv flyttat in här hemma. Jag tycker att jag plockar hela tiden, men icke. Varje dag tänker jag "idag ska jag fixa allt" men det är som att jag går på nån sparlåga och inte tänker ta mig för ett skit förns min semester börjar. Men så kan det ju inte gå till. 
Jag har iaf tvättat hela morgonen. Men va tråkigt det är. Om det iaf kunde bjudas på lite sol? 
 
Det är skönt att Johan är hemma igen iaf. Igår såg vi film och snackade prioriteringar för semestern. 
Det viktigaste blir att få ordning i sovrummet. Jag vill ha hela väggar och golv innan bebis kommer. 
Sen finns det tuen andra saker som behövs fixas här hemma. Men vi måste göra nått kul också. 
Om det bara blir sol kommer vi spendera många kvällar vid sjön. 
 
Nu ska vi till dagis och få lite papper påskrivna. Posta brev och handla kyckling. 
Om det inte regnar tänker  jag ta familjen på kvälls promenad.. Jag känner mig helt förslappad. 
 
 
Ha de gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0