Härlig energi!

Hemkommen från jobbet. Vi har haft det super gott. Haft SPA ;) 
Svängt in hos mamma och fått tårta :)
Ätit jordgubbar i mängder.Samtidigt har jag fått daglig uppdatering om vad mina grabbar gör
 Dom Har varit i hemlingby och kollat på får och lekt 
Sen har Theo varit med Isabell på Furuviksparken, dom verkar haft toppen kul. 
 
GIFISARNA <3
Efter det åkte dom till Hillmanskroken och hängde med Kian, lördaggodis framför tvn Uppskattas :) 
 
Men det kostar att ligga på topp. Efter massor med skoj under flera dagar blir man väldigt trött, som jag skrattade när jag fick bilden. Theo tar en tupplur under farfars bord ;) 
 
 
 
Idag plockade jag hemma och grejjade, tog en vila. Sen åkte jag för att kolla på vagnar. Fastnade för en speciell, men 11600 känns inte i prisklass :/ Får leta vidare. Jag köpte iaf en grävskopa till Theo, som han ska ha i sin sandlåda som han fick förra året. Fan va kasst av oss att skaffa sand förns nu, men nu ska äntligen få leka i den :) När jag var klar åkte jag hem till Sandra. Vi skulle ut till en ö och grilla. Men båten var trasig och det var ganska kymigt väder så vi gick på stan, det blev aldrig Daltons, men vi åt utsökt kvällsmiddag på Invito. 
 
 
 
 
 
 
                                     Jag känner mig som en ny människa fylld av ny fräsch energi. Det är alltid roligt att träffa Sandra :) 
 
 
Så där.. nu ska jag sova, imorgon tar jag en SOVMORGON, jag tänker inte ens ställa klockan för efter jag kom hem har jag både damsugit och skurat samt slagit in Theos paket. 
 
Ha det gott! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0