Semester klar.

Nu är det klart. Jag har en sån pissdag så det känns otroligt bra att kunna avsluta den med att boka resan.
1 vecka, alinclusiv, sol och bad. Har pratar med solresor idag som rekomenderat detta familjehotell i Turkiet,
dom ska tydligen ha en speciell buffé för barnen. Det känns bra att veta innan att maten är ok.
Har kollat upp försäkringar, vad som gäller osv. Det ser grönt ut.
Det är bra att ha något att se fram emot. Det behövs nu. Trista, deppiga långsamma årstid.
Övrig semester tänker vi förlägga på barrvägen, måla hus och ta hand om sånna saker.
Nu blir det att snåla fram tills april och skrapa ihop lite fickpengar.
Jag har börjat använda "stop ´n grow" i hopp om att sluta bita på naglarna och fy va illa det smakar.
Jag nästan kräks varje gång jag ger mig på naglarna. :( Hoppas på givande resultat iaf.
Imorgon ska jag lägga ut massa prylar på blocket. Vara hundvakt. Stryka gardiner. Packa.
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0