Plogkanten

Det här passet slutade jag en dag tidigare.
Här hemma väntar blixten paket till trollet. Jag köpte bomullströjor i Härnösand på HMs rea och sånna där "stryka på märken" men blixten :)
Han kommer bli glad :) Dessutom finns det tatueringar med i paket ;)
Jag har varit hemma solokvist ett tag. Dom kommer snart hoppas jag.
Väl hemma fick jag en chock. Som det måste snöat här.. Nu ger inte bilden rättvisa för det var MÄNGDER och alltså fyra dagars plogkant som kommer ha gett mig en sjuhelvetes träningsvärk imorgon, tog dryt en timme, en och en halv innan jag var färdig. Men så har jag ju gjort dagens träningspass och fått lite luft också.
Skönt att vara hemma i värmen. På jobbet gick något sönder så det har varit 16 grader där.. Vi har fått elda som galningar.
Hur veckan blir återstår att se. Jag är verkligen inte göralös.
Ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0