Lördag.

Det är lördag.
Vi myser i soffan. Jag har blivit brädad.
Tuva är Johans nya tjej :/ haha.. Dom går ut och går, dom busar och har blivit bästa vänner.
Igår kväll blev Johan godissugen och då jag varit lite dålig bestämde vi oss för att gå en promenad till bergeforsen. Det var super skönt. Tuva var med och röjde.
Det var super skönt. Theo skulle ju hålla i kopplet och Tuva drog och Theo skrattade som en galning.
Theo var grymt duktig och gick nästan hela vägen dit (ca 2 km) :)
Då vi kom hem hade vi fredagsmys framför tv. Jag och Theo slocknade direkt och missade hela godis kalaset :)
Vid 12 väcktes jag av Johan och gick och la mig igen.. Avskyr att somna på soffan men ibland rår man inte för det.
Idag ska vi uträtta lite ärenden.
Just nu väntar vi på en familj som ska komma och hämta Theos förra säng.
God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0