Söndag

Det är söndag. Dagen jag förträngt. Dagen då Johan åker tillbaka. Dagen innan vanlig vardag.
Dagen innan tider ska passas. Dagen som ändå kommer bli bra, det känns bara tungt nu.
Jag har skaffat mig en super app. Där jag kan göra kollage med foton. Utmärkt syssla när sömnen inte hälsar på förns 04. Mina ögon exploderade klockan 07 när T ropar högt på mig. Jag sov nämligen på soffan då jag ville kolla på tv för att kanske somna :)
Tuva och Johan sover. Jag försöker planera hur jag ska lägga upp dagen/veckan. Imorgon är det möte på jobbet. och på onsdag börjar jag sent eftersom jag inte vill missa föräldramötet.
Barntv i all ära men idag ska vi vara ute ett tag.
Ha en finsöndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0