Det handlar om: Bajs.

Theo sov gott hela natten. Jag med :)
Nu har vi vaknat och jag tänker bara på en sak: BAJS
Under en period har Theo varit grym på att använda pottan, han säger till innan och sätter sig utan problem, vi jublar och hyllar honom när det är klart. Han har tyckt att det varit roligt. Men nu har han slutat tvärt. Nu kommer han och säger till när han bajsat, men då är det redan gjort i blöjan. När jag frågar varför han inte går på pottan svarar han: Jag kan inte och ser så där oskyldigt ledsen ut. Jag fattar inte vad som gör att slutat gå på pottan? Det som gick så bra?
Vi är nyvakna här hemma. Och ja, jag besitter samma energi idag. Känslan av att börja dagen med att starta tvättmaskinen, hänga tvätt och plocka ur diskmasinen var härlig till och med. Inget sånt där känns tungt, varken igår eller idag :) Känner mig svin sugen på att göra om och jag hoppas innerligt att grabbarna tar tag i sovrummet snart. Jag vägrar tjata då jag vet att dom jobbar svin mycket och tänker att det får vara på deras (Johan och han kompis) initiativ.. ;) Har jag tur så kanske, kanske går han in här och läser. :)
Gästrummet ska ställas iordning idag ja. Det kommer gå fint. Dom väggarna vill jag vitmåla. Idag är det en bajs brun färg på väggarna, alltså jätte mörkt. Men så skulle jag till och göra en budget igår och kollade upp silikat färgens priser. Det där blir ingen billig historia. Det får skjutas på framtiden ett tag iaf. Men då jag vinner miljonen ska jag leja bort allt ;) Så jag behöver ju inte stressa..
Vi ska ju dessutom åka till lekparken med den stora båten. Jag har undvikit att vara i Timrå. Jag tycker verkligen att det luktar bajs där.. Den där fabriken förstör. Men idag har jag lovat Theo att vi ska åka dit. SÅ så får det bli..
Kanske blåser det åt rätt håll.
Jisses vilket bajs inlägg.
Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0