Braiga dag.

Det blir inte som när Ting fixar men det duger att göra det själv också.
Har haft en fixar eftermiddag. Jag och Fanny var och handlade, sen har jag gjort den där makaronipuddingen, den vart inte som Johans men den dög den med. Vi handlade även en hjälm, den passar perfekt.
Jag är klar med gardinbytet i vardagsrummet. En lättnads suck drog jag när jag fick plocka bort den där strykbärdan som stått i tre dagar och irriterat mig.
'
Det blev en bra dag. Theo har badat, jag har duschat. Nu kollar vi på Grays.
Väskan är packad och jag vet att saker kommer vara annorlunda på jobbet.
Och detta troll kommer jag sakna som aldrig förr då vi haft det så bra dom senaste veckorna!
Behöver jag säga att jag blev kär!? Jag skulle aldrig, över min döda kropp kunna gå i dessa, men det är kärlek.
Att bara få ha dom, och titta på dom.
Nää nu fäller vi en tår för det hemska på Grays. Uasch.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0