25 år.

Började dagen med att åka till återvinningen ;)
Farmor, Pappa, Annika, Fanny och Ponuts kom förbi och vi fikade tårta.
Jag fick efterlängtade knivar. Jisses så skönt det ska bli att kasta dom andra världelösa, kassa oanvändbara knivar vi har.
Presentkort på Birsta :)
Gott vin :P
Vackra tulpaner <3
Jag och Johan har spenderat flera timmar framför datorn. Vi har hittat en resa.
Det lutar åt sol och värme. Härligt att ha något att se fram emot.
Jag är supder duper multi mega trött. Jag har ätit så mycket att jag vill ut men benen bär knappt.
En snabbis runt husen kanske för att slippa må illa. Satan va dålig karaktär!
Imorgon ska vi nog träffa Jocke och Bella, ingen kommer bli gladare än Theo isf som surrar Oliver var och varannan dag :) Johan åker åter till Falun och det känns pissigt. Jag är trött på pusslande för att få saker att gå ihop. Har haft det så bra under ledigheten och nu känns det ju jätte konstigt och trist att bli ensam igen. Har ju dock det jag gör ändå. Har massor av planering här hemma och ska ikväll göra en prio lista. Mycket av allt ska jag nog klara själv. SOPTIPPEN HERE I COME! ¨
Tusen tack för alla gratulationer. Trodde för ett tag att ni inte läste mer då kommentarerna lyst med sin frånvaro, men nu känns det bra igen <3
Avlutar min 25 års dag med att motvilligt dra på mig kängorna och andas lite luft.
Tack för idag :)
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0