Måndag igen..

I lördags drog vägg bygget igång.
Theo var så klart delaktig och "hjälpte" grabbarna att såga..
Nu är väggen färdig så jag inväntar bara sängmöbler. :)
Vi åkte in till Fanny och jag gjorde mig klar där.. Theo var hel nöjd då han fick se film och käka ben&jerrys.
Pappa körde mig till Sandra.
25 pannor. Vänner sen 16 :) 10 år nästa år!
Det var super kul att se hennes sambo liv :P
Sen kom detta. Baksidan för min del. Min karaktär försvann ut genom dörren i all hast..
Kan nämna att min kväll slutade 21.30 i en dyr taxiresa hem till syster. Den korta kvällen var rolig tills den slutatde. Bokstavligen. Jag tänker inte säga att jag aldrig mer ska dricka eller någon annan klysha. Det hör inte till vanligheterna att jag blir överförfriskad, men på senare år är jag hyffsat orutinerad. Tackar gudarna för att Johan tvingade hem mig, och att han valde att inte lyssna på "Men vadå, jag? Haha, Ja ska ju på krogen och daaaaaaaaansa".. noll självinsikt. Tack för en tidigt kväll och mycket sömn.
Vi är med Tuva idag <3
-20.
Ska tanka bilen och åka och handla, våtservetterna är slut och att Fanny gav Theo russin bevisades både igår och idag.. haha..
Men jag är en människa igen iaf. Nya tag. Jobb vecka. Karaktären är åter och förnuftet lika så..
Jag passar på att vara med Trollet så mycket som möjligt innan jobbet kallar.
Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0