Mellan landar..

Idag fick jag vara med i ett gruppsamtal som en annan i personalen höll i. Jag blir imponerad och önskar jag hade samma kunskap/erfarenhet. Häftigt.
I övrigt är det mycket nu.
Fick skjuts idag till Kramfors där jag hade min bil. Jag och Tobbe gick upp till Johan som ligger i feber men vi hann snacka lite jobb och skratta lite innan jag åkte och hämtade hem trollet.
Den städiga frågan.. Va e de där??
Jag möttes av en liten suris som var sur för att jag kom och inte "mopparn" haha..
Men nu är han hel nöjd. Fanny och Pontus är här och busar för fullt. Vi har fikat semlor.
Ikväll blir det mys kväll. Gött och vara hemma. Dessutom kom jag hem till ett städad hus. Till och med golven var torkade och massa tvätt tvättat. Då är det underbart att kliva innanför dörren.
Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0