Lördag.

Vaknade tidigt imorse och loggade in på fb. Såg att graderna blivit kallare. -34 men min pärla startade utan problem :) Så vi begav oss hemåt. Vi hämtade upp Simon och Sara och åkte hem till mig. Johan och Simon jobbade för fullt med att få klart sovrumsväggen och det blev super fint. Nu fattar bara sängmöblerna! Jag släppte av övriga hos Simon och tog med mig Theo till Fanny. Vi städade och diskade hos henne. Underbara student liv ;) haha... Nu sover Theo och jag väntar på att Pappa och Annika ska komma och skjutsa mig till Sandra som har 25 års fest. Senare ska jag till Simon och få delta i en av hans omtalade husfester. Haha.. Theo ska sova hos syrran och jag skulle tro att även jag hamnar här fram på små timmarna. Gött med lägenheter i stan :P Känner mig tok peppad inför denna kväll. Har stämt träff med Erika och Fredrik två gamsla klasskamrater så det ska bli skoj också. Ante hade borta match, det va ju trist. men jag tror kvällen blir en succé. Det blir väl vad man gör det till.. Ha de fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0