GN




Nu har jag två val..

Jag har hängt tvätten och gjort klart allt. Antingen sitter jag uppe, smärtar ögonen ännu mera av trötthet för att invänta BB, som jag egentligen inte ens vill se.. Eller alltså jag vill, men jag vill inte se det hela tiden, jag har inte tid med det! Mitt andra lternativ är att gå och lägga mig lyssna på P3 dokumentär om mordet på Fadime som jag somnade ifrån igår.

På fredag ska jag på himlabadets spa med Jessica, Jessica och Sara, så otroligt passande efter alldeles för mycket jobb och dålig sömn. Det ska bli kul. Spa, stan, Middag och Mys. Ja jag tror hela helgen kommer i det temat. MYS!

Från det ena till det andra, hon, pysseltjejen i Äntligen hemma, Vad har hon gjort med håret? Det ser hel knäppt ut.


Nää, det blir det andra alternativet så där med säger jag god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0