Dra åt skogen..

Det här lilla trollet ramlade ur sängen 20.30 igår och trots evigt tjat om att sova för att orka leka med Lukas osv valde han att somna först fyra timmar senare.. 00.30. Jag minns knappt hur det var att få lite sömn :)
Hur som helst ser vi fram emot denna dag. Det lär nog bli en tupplur för T om några timmar eller en extremt tidig kväll, men vad gör väl det.. Det första han sa imorse var: "Theo orka leka Lukas Mamma, Theo orka" :) haha
Det var nämligen mitt "hot" igår, att om han inte sov skulle han inte orka leka med Lukas ;)
Jag ska göra morgon här hemma. Blaska lite vatten i ansiktet så jag vaknar. Just nu går jag i en dimma..
Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0