Det trodde jag inte..

Jo , jag har alltid tyckt att det varit skit töntigt med dom som klär sina djur.. Det har sett dumt ut. Men nu då syrran han skaffat en liten som brukar vara här inser jag att det är praktiskt och viktigt för dom att hålla värmen. Dom blir som en familjemedlem, och mina familjemedlemmar ska ha det bästa.
Jag har tyckt synd om Tuva nu då det varit så kallt. Hon studsar med tassarna och fryser.. Hon har en super bra "jacka" men små tassarna och tramdynorna blir så kalla..
Ja jag har gjort det jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag har beställt ett par skor till en hund.. Men se så söta dessutom.
Så till alla andra "töntar" som vill era djur det bästa, kika in på den här sidan.. (klicka på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0