Besök :)

Efter massa massa massa tjat från Theo kom äntligen Lukas :)
Dom satte igång direkt att leka. Emma hade med sig chocklad muffins, så sjukt goda.
Vi tog det lungt hemma en stund.
Jesper blir större och större för varje gång jag ser honom, och han har alltid ett smile i bakfickan :)
Sen tog vi oss ut till Birsta, där åt vi lunch på Ikea och handlade.
Sen blev det en sväng om i gallerian med :) Jesper behövde mat paus :)
Undertiden lekte grabbarna som galningar.
Vi åkte hem och slappade lite i soffan.
När dom sen åkte hemåt blev Theo som förvriden och helt hysterisk, han verkligen SKREK att vi skulle till Lukas, han började klä på sig och skulle till varje pris ut i bilen. Jag trodde jag skulle bli galen. Låste till slut dörren och började med maten. Egenpanerade skink schnitslar ;) DE NI!
Efter maten var allt bra. Och med tanke på nattens sömn är jag tacksam över Theos humör idag :) Nu däremot är han väldigt trött och det lutar åt en tidig kväll. Jag tror det blir det för mig med. Ska bara hänga tvätten så är jag faktiskt ganska redo :)
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0