Mitt i natten

Halv fem. Thilde äter. Min morbror och två barn kvartar här, dom ska på shopping tur. Igår levde lillan om och åter ogen ställde jag in mig på vaken natt men när hon väl somnade så har vi sovit bra,

Jag vill så mycket, jag vill baka, ställa och små fixa men tiden rinner ur mina händer. Inte så oväntat ;)

Theo får små utbrott och har börjat slå på saker när han blir arg, verkar ha lätt till gråt och blir extra ledsen när jag ammar och inte kan hjälpa honom. Det värker i mamma hjärtat men vi är noga med att ge honom tid, leka med honom och göra honom delaktig. Det kommer gå bra.

Sista slurken, blöjbyte och se om man får somna om. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0