Ikväll.


Idag har vi firat lilla Julafton med F&C på BiteLine/Nöjeshallen. Det var super mysigt.



Dagarna försvinner och jag hinner inte alls med det jag skulle önska.
Jag vill ut och åka skidor med Theo, men det kommer hela tiden något i vägen..
Det kommer tid till det med. Imorgson ska jag till Birsta och införskaffa det sista inför julen.
Sen finns inga fler måsten, förutom lite städningen innan jul.



Tösen har börjat bajsa grynbajs så då vet jag ju att hon får i sig mjölk. Idag har hon verkligen fyllt på depåerna då hon till 90% av dagen legat vid mitt bröst. Vilket i sin tur resulterar i att dom är så gott som trasiga på mig..
Men än har jag inte glömt hur det kändes att föda barn utan smärtlindring så pajade bröstvårtor och stygn i underlivet känns som en riktig baggis. Imponeras verkligen VERKLIGEN av dom som självmant väljer och klarar att föda barn utan epidural (stavas?) Jag skulle då aldrig pallat det om det vore för att det gått fort.
 
Idag har vi julhandlat. Kylen är proppis och det är egentligen inget förutom köttbullarna som jag tycker om. Så överskattat med julmaten, kalvsylta och sill, blä ;)
 
Smyger in med datorn i köket och sitter här med min vän Olle. Olle Ljungstörms version av "Om du lämnade mig nu".. Så fin!
 
 
Nu kommer stora trollet och vill Google Kumg Fu Panda.. Lämnar över ;)
 
Ha det gott.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0