fina jul

Kass taiming egentligen att skriva. Jag är på ganska kasst humör. Utan anledning egentligen.
Eller ja, Thilde har hållt igång hela natten, men jag fick sova ikapp på förmiddagen men sen har det varit fullt ös igen. Hon har ätit och ätit och ätit. Det är första gången på snart 7 timmar som jag lyckats lägga ifrån mig henne. Men ILANDPROBLEM som sagt. Påfrestande hur det än är.



Vi har haft en toppen jul Stillsam och lugn.
Smått kaos innan julmaten kommit fram. Johan tappade alla ägg i golvet, kokade över såsen och tappade fattningen :) I efterhand garvar jag. Galet! Men i övrigt så myste vi bara. Och öppnade paket.



Theo utmanar oss i rally på hans nya bilbanen. Den är ganska roligt.. "MAMMA JAG UTMANAR DIG OCH JAG KOMMER VINNA" sen trycker han gasen i botten så bilen flyger all världens väg ;)



Pippi huset och dockorna har det lekt med hur mycket som helst. Jag har super roliga filmer att lägga upp men då datorn fått virus och inte alls vill samarbeta. Dom kommer vid annat tillfälle.



Massa fina julklappar, gott sällskap, mat och allt annat som hör julen till.
Nu är det juldagen. Jag sitter fortfarande i min nya underbara pyjamas och klockan är halv nio snart.
Jag ska se änglagård då tösen inte verkar vilja komma till ro ännu.
 
Hoppas alla får en rolig kväll och att dom som är på fyllen mår kasst imorgon ;) Skadeglädje är den enda sanna glädjen? Närå.
 
Ha de fint så hörs vi med en bättre återsummering om dagarna veckorna som varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0