Våran kväll.



Jag blev inspirerad av Ronja så jag drog på mig förklädet och provade att göra egna köttfärsbiffar. Och dra på trissor det gick vägen :)



Glass till Efterrätt.



Alla gillade maten utom Theo.




För första gången gjorde jag även en egen sås (alltså ingen pulver sås) ;)



Theo har varit trött idag.




Men när Fanny kom med en stor lego låda och farmor med Nyaste blixten tidningen blev han onekligen pigg som tusan. Tackar för det!

Idag har min pappa skrivit kontrakt på en super fin lägenhet. I november blir det flytt :) Syrran tog körkortet idag också :) Så jag har lånat ut bilen över helgen :) GRATTIS TILL HENNE!
 
Trots snorig näsa, hosta på lillen och onda höfter för min del har det varit en riktig bra dag.
Johan är sliten. Halv dålig och har jobbat över. Lika så imorgon.. Det blir en del övertid i slutet på alla byggen.
Jag ska kolla med Bella om hon börjat plugget eller om hon kan ses någon dag. Jocke jobbar ju samma tider.
 
Nu är jag så galet less på kassa bilder så jag ska ge en kamera till mig själv i julklapp, ingen system denna gång. En helt vanlig billig digital kamera räcker. Måste ju kunna ta fina (finare) bilder på kidsen i jul :)
 
 
 
Ha en fin kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0