Slut som artist!

Det gick lysande på Dagis. Han sov dock inget, och blev sur över att han tvingades ha en rosa väst, som alla nalle phuare har. Men annars så :) Direkt efter åkte vi till Vivstavarv, Fanny och Pappa mötte upp.
 
Vi var där närmare tre timmar. Middagen bestod av rester.. Jag har fått gräsmattan klippt.. Med hörlurarna är det nästan roligt att klippa :) Skulle ha gjort chockladbollar ikväll men jag orkar inte. Inte heller Theo som nästan går sovandes, han är helt slut. Grannflickan har varit här och lekt och en fullspäckad dag utan sömn tar ut sin rätt.
 
Imorgon ska jag handla inför kalaset. Och fixa här hemma. Måste röja lite mer ute så det ser hyffsat ut men nu ligger jag iaf "före" grannen.. Älskar när gräset är nyklippt och se att det är mycket längre hos grannen ;P Jag har drabbats av grannpesten, fast jag tycker om våra grannar :) Granntanten speciellt. Hon stannar varje gång och små pratar med mig och Theo när hon ska ut med hunden..
 
Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0