Så där ja..

Gräsmattan är finslipad, så gott det går utan trimmer, men bättre än häromdagen iaf ;)
Tredagars kalas är förberett :) Blir nästan mer som en vuxen reunion men ändå. En anledning att träffas.
 
Paketen är inslagna och ligger på hyllan och väntar. Theos sopskylt är klar :) Han har tur att sopbilen kommer just på hans födelsedag också :)
 
Jag är trött. Men det går över. Syrran kommer över sen och ska göra slingor i mitt hår. Kanske ska jag ta och sminka mig i helgen, för första gången på hela sommaren ;) Har halkat ur den banan.. Går helst i stövlar och bikini, oborstat hår och påtar hemma.. Men jo, nu ska det på en face, vill åka till Ting egentligen men känner mig för snål. Får bli hemma varianten.
 
Strax dags att hämta hem trollet.
 
 


Från badet igår <3

 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0