Måndagen

Summering av helgen som varit: KANON!

När man omringas av så fina människor som vi, låter dagarna gå, skrattar tills magen värker och fullständigt glömmer bort dom ilandsproblem som spökar i vardagen annars är det svårt att återberätta allt.

Vi har haft vänner hos oss nonstop torsdag-söndag, allt från Ramsele, Örbäck, Göteborg, Gävle och nära. Det har varit roligt! Toppen! Ungarna har lekt till sena kvällen, vi har roat oss och framför allt ätit ;) Tårtor, kakor, Bullar Tacos och annat.. :P

Jag låter bilderna tala en aning.



Martin och Emma <3







Grabbarna spelade fotboll innan vi begav oss till stranden för bad.




Fanny och Pontus =)


Farmor, Theo och Linus.



Annika och Pappa bygger Lego som Theo fick av farmor.
 
 
 


Idag har jag mått som jag förtjänat efter dessa dagar. Sängliggande nästintill. Men det var det lätt värt.
På eftermiddagen tvingade jag mig upp och hämtade barnen. Dom var här under eftermiddagen och åt middag, vi smed lite planer och jag tjyvlyssnade på när dom lekte ute och jag blir varm i hjärtat när jag hör hur dom tar hand om Theo.



När vi lämnat av dom hemma åkte vi till Midlanda. Något som Theo och Johan tycker om. Titta på flygplanen.
Jag var midre road men ändå glad av att lyssna på deras samtal om det dom tycker är så häftigt :)
Här hemma kryper sig vardagen närmare inpå för varje timme, vi räknar ekonomi, pratar om övertid, kollar scheman och pusslar så allt ska hinnas med. Jag är trött på ovisshet. Indikationer om jobb borta för J finns, men inget är klart. Som vanligt. Om vi ändå kunde få veta så vi kan ställa in oss på det och anpassa vardagen efter det livet igen isf. Enda skillnaden från tidigare är att denna gång är jag Gravid och har två bonusbarn. Men det finns inte mycket att göra mer än att bita ihop. Men som sagt, om man iaf kunde få veta så man slipper spekulera och ständigt prata i termen "OM"
Imorgon blir en praktisk dag. Packning, förberedelser. Och annat.
Jag lämnar mina killar en hel vecka. Dom får sköta ställningarna här hemma.
 
Någon som har något att säga om Technichus i härnösand? Skulle vilja veta om det är något för 9-10 åringar att besöka?
 
Nu ska jag sova, och det ska bli efterlängtat!
 
Ha en fin kväll.
 
(Tusen tack till er som förgyllt vår helg)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0