Hur många gånger?

Undra hur många gånger jag åkt Ramsele-Sundsvall och tvärt om. Sitter i bilen igen. På väg till Sundsvall.. Vi ska handla och gå på bio. Det är sol :)

Jag läcker bröstmjölk och känner mig som världens padda. Dags att sova med bh och inlägg.. Fan att det ska kännas så ofräscht.

Johan och Theo är på drifting (?) nån tillställning med bilar som sladdar. Det blir kul för dom. Theo frågar vart jag är. Det svider i mamma hjärtat. Ändå har jag valt själv att åka bort direkt efter ett arbetspass. Men jag behöver det nu! Kommer komma hem som en ny människa, gladare, och en till winnerbäcks konsert i minnet :)

Nu ska jag slumra lite innan vi är framme och ska springa runt i affärerna.

Ha e gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0