Hektisk dag..




Theo har kommit in i "kan själv" perioden och jag får träna mitt TÅÅÅLAMOD hela tiden. Idag gick osten i två delar, men han var iaf överlycklig, för han kunde ;)






Vi åkte och hämtade barnen och vidare till Norra Berget där vi kollade på grisar och kaniner, fikade och lekte i parken. Super bra ställe. 




Vidare åkte jag och Theo mot Örbäck där det blev nakenfis häng. Lukas och Theo leker super bra tillsammans, vilket är tur, annars hade nog inte Emma erbjudit sig att passa Theo medans jag hämtar Syster imorgon. 
Theo får alltså tre dagar med Lukas vilket är toppen. Dessutom slipper han sitta i bilen så länge :) 
 
Vi blev bjudna på middag och hann vara ute en liten stund innan vi var tvungna åka igen, mammas hund skulle rastas. Nu är vi hos "momma". Hon jobbar, hela natten och Fanny är borta. Det var ju trist. Hade jag haft några hjärnceller hade vi ju kunnat sovit i Örbäck, men så långt kom jag aldrig. Nu är vi här och får klara oss på tu man hand. Känns som lite sent att åka och hälsa på någon nu också.. 
 
Men men.. 
 
Norpar några jordgubbar från landet och kollar Hello Kitty med Theo tills John Blund kommer :) 
 
 
ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0