Gröna Lund m.m



Dagarna. JAg åkte direkt till Uppsala, efter ett stop hemma och ett Gävle. Fika med Carina <3
När jag kom fram till Ronja blev jag bjuden på svin god middag. Köttfärsbiffar, potatis i ugn, kantarellsås och sallad. MUMS! Efter det gick vi på BIO, Snabba cash II. OK. 

På morgonen efter drog jag mig super länge och det var så härligt. Under förmiddagen där lyckades Ronja ändra sig och skulle med ändå :) Super duper. Så vi åkte mot Stockholm, Johanna. Johanna hade super mysig lägenhet som låg helt perfekt. Vi gjorde oss klara och åkte mot Gröna Lund. 



Redan 2,5 timme innan satt folk och väntade på LW. I övrigt var det lungt, inga köer just. Jag gick Lustiga huset, Åkte spöktunneln och Kärlekstunneln, annars fick jag just inte åka mer. Tjejerna däremot avverade hela nöjesfältete. Inklusive, INSANE! Men då hade dom skador dagen efter också ;) 




Mitt i vimlet träffade vi Frida, jag har inte sett henne sen tiden i Oslo så det var skoj :) 




Johanna hade galet roliga bilder i mobilen ;) 




Som sagt.. 



Allt närmare klockan 20 började folket strömma in och det var tjockt. Vi fick inte plats (jag fick inte plats).. Vi tappade bort varandra. Jag köade mig in på en krog som hade en liten liten balkong där jag lyckades tränga mig in för att se konserten. Han var bra LW. Som vanligt. 

Det var super dagar. Vi åkte mot Uppsala där jag släppte av Ronja och påbörjade resan hemåt. 


Väl hemma möttes jag av en lycklig med förkyld kille :) 
Det fanns som ingen återväändo, att varva ner var inte ett alternativ. 
Jag hade bestämt att vi skulle åka till Härnösand på en restaurang jag gillar och äta middag innan Onsdagsbuset på mittsverigebanan började, där vi skulle träffa Anna och Anders :) 

Super god mat åt vi. Och Grabbarna tyckte det var spännande med alla sladdar, tjutande ljud och smatter ;) Jag var mest nervös att någon skulle krascha in i oss :) Men det var skoj ändå. 




Nu behöver både kroppen och magen en vilo dag. 
Eller vi ska städa, och tvätta. Theo hostar och snorar så vi ska till apoteket. Det märks att han har haft pappa dagar, han pratar om pappa Johan hela tiden och förklarar för mig att han älskar sin pappa :) <3 




I kväll har jag bjudit hit, Pappa, Farmor och Fanny på middag. Överväger förrätt, men jag tror jag hoppar över det :) Det blir en enklare middag. 
 
Det är en spännande dag idag och vi håller tummar och tår här hemma. 
 
Timmy Lamm står på. Tvätten ska vikas. Vi ska handla och sen SOVA en stund. Förkyld Theo och sömn är inget som klingar bra. 
 
Ha en bra dag! 
 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0