Fynd



Idag har varit en lugn dag. (eller inte) Men allt delas inte här.
I vilket fall som helst har vi dansat oss svettiga till Panetoz, varit ute och promenerat. Lagat älgstek (Från Nässjö) Super gott. Tvättat och plockat.
 
 
Imorgon är det fullspäckat igen. Jag har dessutom hängt på Tradera ikväll. Kammade hem bebiskläder för 30 kronor :) och hela 32 nya barn filmer till Theo för 200 kronor. Många av filmerna är sånna han sagt att han vill ha, 2 av dom råkar han redan äga, själv ser jag fram emot Alvin och gänget. Trodde aldrig jag skulle vinna då det var närmare 30 bud innan mig, men ack så fel jag hade. Ibland finns turen. Blir en fin överraskning på födelsedagen. Jag gillar att ha orginalen, och inte brända skivor (eller så beror det på att vi är så kassa och inte har en aning om hur man gör) Haha..
 
Iaf så har vi dessutom nytt internet. Det fungerar hur bra som helst Full täckning så även på mobilerna. Så nu ska sluta fräsa om hur efter Forsmon är, för 4G fungerar iaf bra.
 
Dagis schema och alla papper är ifyllda. Jag ser fram emot att träffa Theos nya mentor. Hoppas hon är lika bra som Elisabeth. Vi gick förbi där idag och jag hoppas hoppas hoppas att han kommer trivas där.
 
Kalendern är proppad. Snart börjar jobbet efter LÅNG Ledighet. Känns bra att börja med ett Pmöte så jag får mer uppdatering än rapporter att nöta. Nya placeringar och nya möten.
 
Nu ska sista tvätten hängas, diskmaskinen plockas ur.. Sen tv.. eller nää just ja, det är sport!
 
Ha de gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0