Det här inlägget ser lite knasigt ut..



Jag har sagt det förut. Hur mycket jag gillar Newbie från Kappahl.
Om dom kläderna kunde göras i min storlek skulle jag vara överlycklig.
Idag kom min syster hem med två av mina favoriter. En stickad "overol" och en fleece. Den med fleece har en smart ficka mitt i som man kan öppna när bebisen ska åka bilbarnstol. Perfekt! Och såå fina.









Tossor, mössa och vantar har jag sedan innan. Gillar dom super mycket också.





Theo har fått vinteroverol av mormor i födelsedags present. Och på måndag ska jag köpa hans vinterskor.
Vi provar märket från Kappahl i år som tydligen ska ha varit bäst i test och är toppen enligt många vänner.
Velde mellan svart och Blå, tillslut fick Theo välja själv och då blev en blå :) Han är jätte fin i den färgen och den känns väldig varm och ska vara väldigt vattentålig.
Känner mig bortskämd, eller mina barn är bortskämda.


Vi är snart redo för vintern!


Jag har handlat hem en god middag och Johan ska hyra med sig en film hem.
Har bytt ut ljusen överallt så ikväll blir det mys på hög nivå.
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0