Dagen idag.



"Grabbarna i lådan"

Idag kom Jessica, Dennis, Eskil och Otto. Vi fikade tårta och surrade en massa. Grabbarna lekte nonstop hela dagen.



Soffhäng efter badning :)





Piggelin i poolen.

Jag blir mer och mer Bebis sjuk, speciellt när jag träffar Bebisar. Otto är snart fyra månader och jag längtar..

På eftermiddagen kom Jocke, Bella, Lowa och Oliver och det lektes ännu mera :)
Det har varit en dag fylld av vänner, skratt och glädje ämnen hela dagen. Theo har haft fullt upp.
Jag trodde han skulle somna omgående, men på kvällskvisten kom Linus, efterlängtade Linus och grabben klev in på sparlågorna. Han fick roliga blixtenprylar med godis från London, ögonen strålade och det lektes ännu mera. Efter ett tag bänkade Johan honom framför en film och därmed somnade han omgående. Han har fått fina presenter och är hel nöjd med dessa två dagar.


När alla åkt bakade jag en till smörgåstårta och en blixten tårta inför morgondagen då festen fortsätter. Nymans och släkten kommer. Det blir kul.



Jag är trött, så ofantligt trött. Men jag glömmer bort det hela tiden eftersom jag har sån tur att omges av så fina människor. Känner mig lyckligt lottad.

Johan och Linus har gått ner och fiskat. Jag fick nyss veta att svägerska med fam kommer på Söndag så tre dagars festen blev snabbt fyra dagars och det blir ju super kul med Gävle besök också :) Känner att detta avslut på min semester inte kan bli bättre. Jag fullständigt njuter. Det är inte många som har den förmånen att omges av så omtänksamma och fina vänner som vi.
 
Jag tar en liten sovmorgon imorgon. Sen drar vi igång igen. Ballongblåsning och långbord. Det blir bra :)
 
Sov gott..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0