Arbetarna.



Vi åkte till Simon idag. Han som köpt hus i stan. Johan hjälpte till att riva/bygga badrummet och jag klippte gräset. Vi byter tjänster :) Han hade hur mycket bär buskar som helst och då mår jag som bäst. Plockade med mig lite hem så det blir GOOOOD frukost imorgon. Sara plockade hallon och bakade paj som hon bjöd på. En härlig dag helt enkelt. Theo hade med sig arbetsprylarna så han jobbade som en galning han med. Lite ledsen att han inte kunde vara med dom stora grabbarna, men han fixade ute på gården.



Efter några timmar blev han rastlös men då plockade Simon fram hängmattan och han blev som en solstråle igen. Vi kom hem ganska sent och middagen blev klart först kvart över åtta. Men nu är vi mätta och belåta och vilar i soffan. Imorgon ska det röjas här hemma. Kroppen vill inte som jag vill riktigt och jag är tveksam på om man kan ta alvedon som vanligt. Undviker det men samtidig vill jag inte känna mig så begränsad.. Att ta på och av byxor är värst. Låter säkert konstigt men det är som att när all vikt läggs på ena sidan rasar hela höft partiet samman.. Har fått till mig iaf att man inte "BEHÖVER" ta det lungt. Det blir inte värre av att hålla igång, och är det nått jag behöver så är det att hålla igång.. Aja!
 
Nu ska jag övertala Johan att byta kanal. Just nu är det fotboll :/ Haha
 
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0