Bilar..

Jahapp, det blev en fin nota jag fick med mig från verkstaden och då är inte ens hälften av allt trasigt reparerat.
Bromsarna var paj, stötdämparna var paj, någon vajer var paj, nått annat var paj... Jag som "BARA" skulle köpa nya däck :/ Dom var snäll och lagade bromsarna idag så jag iaf kan köra bilen tills det finns tid (och pengar) att fixa resten.
SKÅL FÖR DET!! (bitter är bara förnamnet)


Efter det besöket åkte vi till Himlabdet. Vi drog med oss Theo i en av kanorna, han var inte jätte förtjust, det var nog jag och Johan som tyckte det var mest kul. Men han var däremot överlycklig över att han kunde vara i vattnet utan att jag och Johan höll i, hans puffar höll honom över ytan.

Nu är vi hemma. Theo har krachat i sängen. Jag har bäddat i källaren och städat. Johan är på affären och handlar. Imorgon kommer Emma, Martin, Jesper och Lukas. Dom ska sova här och vi börjar dagen på drakborgen så kidzen får springa av sig lite. :)




Theo tyckte till skillnad från mig att det var kul i verkstaden, han var svart i ansiktet innan vi kom därifrån :)


Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0