Sammanfattning.

Ja dagen idag har ju varit så där.. Jag har blivit frisk iaf, men vägen dit har varit bedrövligt.
Jag och Theo lagade iaf köttbullar till Middag :)
Mina snickare här hemma. Johan har nästan blivit klar med rummet <3
Vi har målat och fixat paket som vi ska skicka med till Farfar.
Fanny har bakat muffins ikväll :)
Jag har packat och gjort klart för Påskdagar hos Mormor för Theo och femdygns pass åt mig själv.
MYCKET PACKNING!
Imorgon kör jag Johan till tåget sen drar vi mot Norrland.
Jag lånade bilder från Emmas blogg sen gårdagen..
Grabbarna :)
Lill jesper.
Riktigt trevligt hade vi. Tills dom åkte hem och det blev sjukstuga här hemma.
Årets första åktur i cyckelvagnen. Idag har jag införskaffat en cykelpump så nästa gång Lukas kommer jag lovat att vi cykla en tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0