REDO

Vi är reeeeedo! Fokuser!!!! Redo!!
För DRAKBORGEN! Jag och Theo hade nyss en rolig disskution.
jag: "Theo du får inte ha tutten på dagen"
Theo: "men Lowa ha ju"
jag: "Ja, men Lowa är ju liten"
Theo: "mamma, jag å liten"
Jag: "men Lowa är mindre och hon får bara ha den om hon är trött eller ledsen"
Theo: "Mamma, jag är ledsen"
Hmm.. Smart av honom, men jag föll inte för den riktigt..
Vi har kört med Tågbanan (så klart) och jag har packat ihop en liten bag för en förmiddagen i fart :)
Jag har sen vi flyttade hit haft lite dåligt samvete mot Theo för att han inte har någon att leka med förutom barnen på dagis. Och jag själv har ibland saknat att kunna se honom vara med andra också. Men den där tanken är ju helt fel och sen en tid tillbaka har jag omvärderat den. Han har ju massor av vänner. Oliver och Lukas står högst upp på listan ;) sen har vi ju så klart grann flickan. Det är kul för honom! Dom här dagarna har det varit fullt ös. Först en fredag med Oliver, En söndag med Oliver och en Måndag kommer med Lukas. Underbart.
Ha de fint, för det ska vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0