Måla, fixa och köra traktor..

Johan sover. Jag vaknade före Theo.
Idag skiner solen, det kommer bli varmt och härligt och jag har lovat Theo att köra nya släpet till traktorn.
Vi ska byta ett par skor och fixa en massa hemma. Men först av allt ska vi måla dörrfoder så det är klart när J kliver upp för han ska få listerna på plats idag. Jag har nu på morgonen bokat tågbiljetter, det blev ganska billigt. Vi hade tänkt ta bilen till Gävle och tåg därifrån. Men det kändes lite vanskligt för vi kommer vara trötta när vi kommer hem och ingen kommer vilja köra så jag kollade och tur och retur från Sundsvall till Arlanda kostade 1060 kronor för oss alla tre.
Men jag ska dra igång dagen och inte låta en minut av denna fina dag gå till spillo.. :)
Ha de fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0