HOST HOST

ÅHHH Inget går riktigt som planerat..
Vi hade en super bra förmiddag med Jocke och Bella på drakborgen. Dessvärre hostade Theo ganska mycket och sa självmant efter ett tag att han ville åka hem (vilket aldrig någonsin skulle ske om varit kry)
Nu har vi köpt hem hostmedicin då hostan blev värre och just nu kollar vi blixten.
Jag skriver packnings lista, drömmer mig bort och tjatar på Johan att köpa hem Pizza. Orkar just inget annat idag då all min energi gått till att vara irriterad ;) Tänk om jag lagt den energin på något vettigare.. Hmm.
Har inhandlat två nya resväskor inför resan så jag kan börja packa (ja det är en månad kvar) men man kan väl längta.. Och varje gång jag lägger ner någon där är vi ett steg närmare sol och bad. Tittar jag ut nu så spyr jag. Det är snö storm och kallt :( fy tusan för detta.
A, nu kan det bara bli bättre här ifrån.. Jag har börjat med en recept bok, Emma har inspirerat mig :)
Hoppas att min vän kommer hem över påsk, även om vi bara kan ses en dag, men ändå.
Aja, nu ska jag fortsätta med min klister bok ;)
ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0