fRedag

På jobbet. Maud gjorde smörgås tårta till oss som vi ätit idag, alla jublade.
Hur gott som helst.
Jag tog med några grabbar och Molly (hund) och gick en promenad i Nipan som avslutades i svar trappen, fy fan. Mina ben skakade innan jag ens var uppe och halsen blödde av mina andetag. Jag har NOLL grundkondition. Dags för en förändring? Jo jag tror de va.
Imorgon åker vi till Sundsvall. Jag ska se Titanic i 3D. Underbart. Shoppa och dessutom får jag nog träffa mina <3
Jag saknar denna kille så det svider i hela mig. Han ringde nyss och berättade att han varit i Bergsåker på trav med "mopparn" och pappa. Go skit!
Nää nu ska jag jobba, synd bara att det var någon IDIOT som uppfann ett spel som heter KODD!
Aja.. ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0