Snällare idag..

Men idag var supporten snällare. Nu ska det fungera som vanligt igen :)



Fisen igår när jag hämtade honom på dagis.






Idag var vi trötta allihopa här hemma, jag snoozade aningen länge vilket innbar att jag var tok sen. Som tur var hjälpte Johan mig att få Theo iorning innan jag skulle köra honom till dagis. Verkligen all creed till 7-16 föräldrar. Jag tvivlar på att jag skulle fixa den pressen.

Jag åkte vidare mot Ånge, spelade musik på hög volym och när jag väl kommit fram ringer Johan: "Ja men du har väl varningstriangel i bilen, annars får du en 2a och då måste man göra om besiktningen"

Jag började förtvivlat leta och insåg att jag inte hade någon, upptäckte dessutom att dom röda bälteshållarna i baksätet försvunnit, hur är det ens möjligt? Happ, lagomt less rullade jag in bilen.. Till en spriande glad gubbe som var helt faschinerad att jag åkt från Sundsvall bara för att träffa honom ;) haha..




Han skrek med jämna mellanrum att jag fick avslag på städningen i bilen. Jag fick panik och kände att sånt kan dom väl ändå inte dömma? Men han skojjade och sa inte ett knyst om någon triangel eller något bälte.




Han körde rally med bilen utanför och jag undra vad det var som pågick men satt tyst och skämdes tills han kommer tillbaka med ett papper som visar att bilen gått igenom klockrent. "Men en sån fin bil måste du städa, ha ett skydd vid barnsolen" haha.. ja den kritiken kan jag ta, bara jag inte blir bil lös. Så när jag hämtat Theo idag ska vi städa min bil, invändigt och utvändigt! Bara för den där roliga gubben skull :)

Ikväll kommer Anna och Anders hit :) Mysigt som tusan. Jag drömde att vi inredde vinden inatt, så jag ska banne mig ta mig upp dit idag för att se. Vi ska tydligen ha fått virke och en barnvagn som står där uppe och jag har inte ens tittat på de..




Mer bilder från Ladies Night!














Ha det gott.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0