Super helgen!



Vilken helg.
På bilden ser ni Tove, en 08 :) Har hört så mycket om henne under året så det var spännade att träffa henne och hon var ju fantastisk.




Emma piffar inför kvällen.




Brolle, Martin och Frank må så vara, men detta är klass. Vilken man! ;)




Jag dumpade Chapill och provade Eko :)



Carina ger sig i kast med mitt trötta hår :)





Mer fix ( alltså hur stökig kan man göra en lägenhet på så kort tid?) Haha



Jo mina fötter gjorde ont!




Det var super kul! Hela helgen var grymt roligt! Tack till alla som var med. Att sätta sig i bilen för att åka hem tog emot efter att ha omgetts av så underbara vänner. Men så har jag ju mina troll här hemma som får mitt hjärta att slå dubbelvolter så väl hemma kändes det okej igen.

Ladies Night står högst på min prio lista inför nästa år :) Hann med ett besök hos Svägerskan och Emma innan jag åkte igår också. Fick tårta som Sara bakat, med annans i, super god!

Idag är jag på banan igen. I vanlig ordning går både tvätt och diskmaskin på högvarv, sängen ska renbäddas, det ska fixas och trixas och Theo är ledig från dagis. Räkningar betalda. Golven ska tas och det måste handlas.

Theo surrar om grävare och lastbilar och verkar vara lycklig efter en helg med Mormor på lastbilsträffen.


Ikväll är det utbildning.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0