Energi kick.

Vilken dag. Ibland vet man inte vad man behöver förns man är där och en dag med härliga vänner var just vad jag behövde idag :)

Vi mötte upp Bella o Jocke, Oliver O lill Lowa på drakborgen, där lekte barnen en massa, vi kunde surra och käka lunch.
Vidare åkte vi till Sidsjön och matade ankorna, det var mysigt och skönt att vara ute lite. Jag och Bella åkte till affären och därefter blev vi bjudna på en suveränt god middag + efterrätt.

Hoppas vi gör om detta snart igen för det är verkligen roligt att umgås. Lättsamma människor och barnen leker kalas bra. Theo var så underhållen av Oliver att han "skippade" kladdkakan ;) De ni!

Jag vet inte vad det beror på att vissa inte kan se filmerna men jag jobbar på detta.



Mys killarna <3



Ha de bra. Nu ska jag läsa, läsa och läsa :)





Imorgon bitti åker jag till natursköna för att jobba över dagen bara. Hem hämta Theo och sen iväg igen på "utbildning". Tisdag hemma och ladda, packa för Jobb och en helg i Gävle :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0