Jag, Theo och WEBCAMERAN :)



Vi har spenderat större delen av kvällen i soffan. Kollat barn tv och självklart googlat fram dom finaste traktorerna man kan hitta ;) På ica fyndade vi en lastbil för 19 kronor också så kvällen har präglats delvis med att köra runt dessa fordon lite varstans..



Theo är på toppen humör och pratar en massa. Surrar om Emla och Sotti.
Berättar vilken som är hans favorit glass (vilket är olika varje gång) ;)
Han får mig att skratta sjukt mycket när han sätter igång med surrandet.



Han kan sjunga. Den första låten han kan sjunga är inte bä bä vita lamm eller liknande utan det är en boopers låt ;)
-"dam dam dam dam dam di do di dam, wa wa wa waaaooooo" Sjukt bra :P





Vi har fuskat och ätit en palle kuling chocklad dessutom.. Kanske blir det en sen kväll för den unge herren. Hoppas inte :P
Jag läser just nu Kepler, hypnositören och den är fruktansvärt spännande. En fågel viskade också att Mia Skäringer sänder hennes serie på tv. Den vill jag verkligen se :)



Galna har vi varit ikväll.



Och som sagt, det finns ingen som får mig att skratta som denna varelse.



Nu är jag solokvist i soffan med min coca cola. Theo sover och när pappa inte är hemma sover han i min säng, med mig. Någon måste ju beskydda mig under nattens mörker ;)

Om en timme börjar skavlan. Det gillar jag.

Ha en fortsatt fin fredagkväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0