Inte idag..

Nä Supporten var inte på min sida idag, det blir ingen ordning här. Jag har varit hos pappa ikväll. Jag och Theo tog oss in till stan för att träffa "moparn" och jag passade på att skiva ut en massa dokument. När vi kom hem landade vi i soffan och där har vi fastnat :) Theo har nu somnat och Johan sitter som klistrad framför Moberg. Jag gillar inte honom, han gör säkert god mat men jag finner det inte särskillt underhållande. Jisses mina vego vänner skulle få spel över dessa döda harar och bestar han släpar hem ;) haha Eller jo ibland slänger han sig med roliga fraser.. Ibland. Fick nyss ett samtal från en kille i Sollefteå. Han kommer hit på lördag och hämtar dom sista möblerna som ligger ute på blocket. Skönt att bli av med dom. Träffade upp Johan på onninen idag. jag smög fram till fika avdelningen (en grossist firma som bjuder på fika) skumt! Så frågade jag högt "JASSÅ DET ÄR DET HÄR DU GÖR FÖR PENGARNA VA? SITTER OCH FIKAR?" Haha ni skulle sett minen på gubben i blåställ som satt brevid.. Snopet är förnamnet. Jag skulle bara hämta en sak i bilen men blev kvar.. Johan letade två muttrar och jag gick runt och funderade på om jag kunde komma någon "affär" som var mer trist.. ;) Efter många om och men skulle dom där muttrarna betalas. Det fanns inte ett pris på någonting där inne (struntar företagen i sånt?) Hur som helst visade det sig att dessa två SMÅ muttrar kostade FYRAHUNDRA KRONOR!? Herre jisses va tragiskt kände jag. Tur nog hade J 50% rabatt, men ändå? Två muttrar? Haha.. Aldrig mer Onninen för min del. Jag åker till och med hellre på BilTema :) Men J, han dann det bahgaligt att knalla runt och kika på stålrör och olika badkar :P Vi åt super god middag idag. Rostade rotfrukter o potatis med kyckling. Det var faktiskt jag som gjorde det dessutom ;) Ofta när jag intar GOD mat är det J som stått för matlagningen men inte idag :) Nu ska jag sätta tänderna i Läckbergs nya bok. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0