Helgen

En galen vild helg där vi gjort allt utom tråkiga måsten.

Vi åkte till F för att se hennes lägenhet, det är super mysigt och där hängde vi någon timme, sen åkte vi vidare till Anna och Anders där vi bjöds på hur god mat som helst, pasta/kyckling sallad, snittar, små pizzasaker och västerbotten paj :)
Det kom fler folk och Jag blev sminkad av Cicci som pluggar till MakeUpArtist ;) Det kändes lyxigt. Självklart glömde vi nyckeln till pappas lägenhet och skulle därmed sova under en film hos Fanny :) Men det visade sig sen att Anna hade hyrt deras gästlägenhet så vi sov däristället. Under kvällen svängde vi klackarna på Oscars och det hela avslutades på Max, en super kväll.






Ja det blev inte mycket fix hemma, ingen tvätt tvättad, men det blev en massa glada upptåg istället. Tack till mamma som var här och passade Theo :)




Anna och Anders :)




Shit va jag e dålig på namn. Men trevliga som 17 var dom.





Cicci och Anna



Ibland behöver man bara ha roligt!


Igår var ju dagen mest som i töcken. Jag blev som alltid, även om det är väldigt sällan dyng sjuk dagen efter.
Framåt kvällstimmarna piggnade jag till och vi gick på MaryKay visning.
Det var hur härligt om helst och så klart blev jag förälskad i produkterna. Har ny träff nästa vecka igen.
Däremot frågade hon om jag kunde tänka mig att jobba med detta och mitt svart blev direkt;
-"Öhh nää"
-Varför!?
-"Öhh för att jag umgås inte med folk"
Jag hörde direkt hur knääpt det lät. Och hon frågar:
-"Jaha, du är assoscial?"
Haha jag brast ut i skratt och tänkte att fan, har jag blivit associal?
Nää vi skrattade båda två och hon sa att hon förstod vad jag menade. Konstigt för jag fattar ju inte själv.
Men det har blivit så. Jag trivs hemma och inte så mycket tid (usch vilken lögn då jag är ledig som jag är)
Men hur som helst så skulle det där inte passa mig för fem öre. Så var det med det.

En stund senare bestämde jag mig för att gå på bio imorgon. Jägarna två. Och där brös ju mitt associala mönster.

Inatt sov Theo hela natten på sitt nya jobb utan någon ansträgning. Någon som har tips på en bra nattlampa? Det börjar bli så mörkt och han vågar som inte kliva upp själv om det är så mörkt.
Idag är jag hund vakt. Theo ska strax till dagis och sen börjar dörren. Då inget blev gjort i helgen är jag inte direkt sysslolös :) Tvättmaskinen kommer gå på högvarv och sen är det jobb som väntar.

Ladies Night närmar sig och jag längtar. Nää jag är inte associal!

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0