Härlig eftermiddag



Jag och Theo anlände Birsta och tog en lunch där. Gjorde det vi skulle och avlutade med leksaks affären då jag lovat en traktor när han måste hänga med mig på jobb prylar.

Väl där inne med alla svindyra prylar hittade vi en på rea, en röd och billig :) medans vi sprang runt där inne hörde jag mitt namn, Lova och Bella var där. Vi bestämde date på tisdag nästa vecka! KUL!




Nöjd kille knallar till bilen.

Vi åkte vidare mot Sidsjön där vi skulle möta upp min pappa och lill Tuva (hunden)
Det var mysigt.




Mindre roligt var det när svanen gick till attack så pappa fick dra bort Theo, jag blev livrädd men skrattade efteråt då svanen lät som en gris.. Han måste känt sig hotat av Tuva. Hon är ju lagomt kaxig ;) Svanen har bruten vinge och är omhändertagen så i övrigt är den ganska svan. Men dom kan dom där bestarna när dom blir arg.




Vipps så ringde mobilen, en gubbe från härnösand ville komma och köpa vår kyl och frys som jag lagt ut på annons bara några timmar innan så vi fick åka hem och panik städa ut den.. Varför gjorde jag inte det innan jag la ut dom på annons? Haha Gubben var iaf super trevlig och det blev en bra affär.

Efter det åkte vi till farmor, där fick vi go fika och jag packade upp mina produkter. Dock hade inte allt kommit men jag hoppas det dyker ner innan fredag iaf.




Hemma igen har vi gjort middag och jag har fixat det sista. Johan jobbade över ända till 21 ikväll så det blev sen middag för honom och imorgon blir det tidigt. Möte 20 mil bort klockan 09. Puuu. Men det ska bli gött och komma till jobbet.

Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0