Go natt.




Nu är jag hemma igen. Satt och läste mina kommentarer under utbildningen och det värmde i hjärtat när jag fick se att Karin varit in här och tittat :) En gammal klassis från Tjörn. Det fick mig att längta till Göteborg igen <3

Theo hade somnat kvart över sex. Jag tänkte att han inte skulle behöva sova på dagen idag. Vet inte alls varför jag tänkte så. Straffet kommer imorgon bitti. Attans. Men som man bäddar...

Jag har äntligen fått till mitt appel id att fungera.. Jag och teknik fungerar inte alltid så bra.

Imorgon blev jag utan bilstol då dom på mekonomen fuskat med passaten. Men det är nog bara bra det så blir det mer gjort här hemma.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0