Dagen som blev ett möte..



Det blev en hektisk dag.
Fick rycka ut på möte hastigt imorse, jobbrelaterat. Med Theo i handen så klart. Det är vad som hänt idag..
Det fanns många borde, men så blev det inte. Så nu ska jag snabbt packa väskan, slänga ihop en middag, invänta frys och kyl gubben. Därefter lämnar vi Theo hos min syster och drar på bio.

Gissar att det blir sent ikväll. Tidigt möte. 09.00 16 mil bort, men det ska gå de å. Har jag tur får jag sällskap i bilen, men vi får väl se.





Ytterligare ett jobbpass väntar och därefter ska jag göra en inventeringslista. Det hände mycket kommande helger och jag har verkligen inte koll på vad och när riktigt så det behövs lite struktur. Just det jag jobbar med, men det är lättare i jobbet än hemma? Jaja..

Åter till hemmet.

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0