Blogg.se ????

Ja. något har hänt med bloggen då jag inte kan ladda upp bilder eller något annat. Trist. Ska se över detta senare. Det har varit en ruschig dag kan jag lova. Hade smått panik imorse då jag insåg att jag kanske för 15 gången glömt att boka besiktningstid. Jag får alltså körförbud på Lördag. Loggar in och ska boka en tid och informationen säger att det finns tid först den 17 oktober! SJUTTONDE OKTOBER! Fan! Ringer upp och ifrågasätter detta då jag får till svar: Framförhållningen är inte den bästa eller? Jag skäms och inser att jag inte kan vara arg. Det är bara mitt egna fel. Och det retar mig ännu mer. Hon i luren erbjuder mig en tid imorgon. I ÅNGE! 11 MIL BORT. Men vad gör man? Det är bara att stiga upp och sätta iväg. Till Ånge alltså.. Andra året irad nu som jag lyckas med detta. Tröttsamt. Lär jag mig aldrig? Ha ju super fint kort på Theo från imorse innan han åkte på dagis. Dom skulle ha fotografering idag så jag kostade på att ta i lite hårvax i hans lockar ;) haha. Vidare hämtade jag Farmor i bredsand och vi åkte till Ikea och tittade, där blev jag bjuden¨på lunch och jag var så hungrig så jag åt så snabbt att jag fick panik ont i magen.. Sen åkte vi hem till henne igen och provade lite hudvårdsprodukter. Nu sitter jag och sammanställer. Får se om svärfar ska ha något från herr produkterna så går min evetuellt första beställning in till veckan #WIIIEEE# Johan är på väg hem. Dom har dåligt med jobb och återigen lutar det åt Falun. Denna gång tar jag inte ut något i förskott för det verkar som att det svänger väldigt. Vi får se helt enkelt. Nu ska jag kolla med supporten varför jag inte kan ladda länkar, filmer och bilder. Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0